Vijesti

Naslovna » Vijesti » Prvi neprofitni radio!

Prvi neprofitni radio!

U petak, 05. rujna 2014. godine, s emitiranjem je počeo Radio 92FM, a Slavonski Brod je prvi grad u Hrvatskoj i u Europi s neprofitnom radiopostajom koju će voditi osobe iz ugroženih skupina.

Cilj projekta neprofitnog radija usmjeren je na probleme koje imaju osobe s invaliditetom u zajednici i na tržištu rada te senzibiliziranje lokalne zajednice za suživot s njima.

Projekt je začet prije dvije i pol godine na ideju Društva multiple skleroze Brodsko posavske županije, a sredstva (gotovo 150 tisuća eura) osigurana su preko natječaja EU (Lot 3) za sljedećih 18 mjeseci.

– Ideja je zasnovana na dugogodišnjem iskustvu rada s udrugama na projektima EU. Velik novac utrošen je za medijske kampanje, bez velikog učinka. Jednostavno je bilo logično pokretanje medija koji će potaknuti razvoj civilnog društva, posebno u našem gradu. Prije dvije godine Hrvatski zavod za zapošljavanje kao ugovorno tijelo raspisao je natječaj, i mi smo prepoznali priliku. Procedura vezana uz projekt trajala je godinu dana. Koncesija nam je bila najveći problem. Čak mogu reći da je tu velika uloga politike, ali kad idete čista srca, sve na kraju ide kako želite. Danas smo tu i sviramo – ističe Anica Radman, voditeljica projekta.

Partner u projektu je udruga osoba s invaliditetom Loko Moto, a suradnici su i HZZ te Brodsko-posavska županija.

– Radio je kruna svih naših dosadašnjih projekata jer smo htjeli približiti se i olakšati pristup medijskom prostoru svima kojima je to potrebno, posebno marginaliziranim skupinama – kaže Željko Pudić, predsjednik Društva multiple skleroze.

– Kratko i jasno, naš je moto da nema favoriziranih i nema marginaliziranih, svi su dobrodošli – ističe Irena Vukas, glavna urednica radiopostaje. Trenutačno je u rad uključeno pet volontera, no osim novinarskih profesionalaca, žele privući i znalce iz drugih struka, kaže Vukas, kako bi zajedno kreirali program. Slični “comunity” mediji i u Europi su sve privlačniji jer srcem i dušom odrađuju onaj posao koji profitabilni mediji ne odrađuju, a to je bliski telefonski kontakt sa slušateljima, kaže programski direktor Tomislav Goll, najavljujući 24-satni program s dinamičnim sadržajem, koji će obuhvatiti male ljude lokalne zajednice, one koji su nešto dobro učinili za svoj grad.

Izvor: http://www.glas-slavonije.hr

 

Podijeli:

Pretraži

Najnovije objave

Skip to content